torsdag 1 december 2011

Magen och lite annat.

Det är inte riktigt vecka 23 ännu men snart nog, så här får ni se. Intresset för min mage är nog ganska svalt hos de flesta av er så nu lämnar vi den biten. Men visst har jag snygga trådar som hänger ner där på sidan? Pyamasbyxorna är ganska heta de också.

Hade ett samtal med sambon idag, angående julen. Han kom fram till att han skulle uppskatta om jag köpte lite raffiga jul-underkläder, ni vet, såna där röda med små tofsar och jävulskap på. Jag kom fram till att i år blir det nog en klassisk tomteutstyrsel med rock och byxa och allt, det behövs säkerligen ingen kudde att fylla ut rocken med heller.

1 kommentar:

  1. haha di sambo är skoj.Leon vill köpa en tomtemors outfit åt mig, en sån där sexig variant som inte alls är sexig utan bara trashig. Jag vägrar. Kanske skulle köpa en åt honom bara för att..

    SvaraRadera