tisdag 6 december 2011

Jag ska också börja.

Nu tycker jag att det är dags att jag också börjar matblogga.

Dagens middag tog precis 7 minuter att tillaga och innehöll strax över 400 kalorier.






Till det drack jag FunLight Wildberries, flera glas. Jag tuggade även i mig en hårdmacka med lite lättmargarin på, som efterrätt serverades två mandariner som jag slukade medan jag läste kvällstidningen.

I morgon kan det eventuellt bli Weight Watchers Ricotta, vi får se vad jag är sugen på. Så stort är mitt intresse för mat. Ett nödvändigt ont, egentligen skulle jag nog helst äta bara mackor och frukt men då kan man tydligen få någon sorts brist av någonting.

2 kommentarer:

  1. Det var ett fint inlägg om mat minsann :) Ber om ursäkt om jag matbloggar mkt,mitt intresse är stort! :)

    SvaraRadera
  2. Ungen klänger runt fötterna samtidigt som jag plockar ur diskmaskinen och panerar makrillfile. Mvh Överste hemmaman!

    SvaraRadera