söndag 18 december 2011

Lat söndag






Jag tänkte att er söndag kanske blir latare än min så här får ni lite bilder att titta på. Ni fördrev säkert tio sekunder!
Karln i huset förvärvsarbetar, själv börjar jag igen kl. 19. Timmarna tills dess ska jag fylla med barnskötsel, städning, tvättning och vedstapling.
Vi börjar med tvätt, en maskin är startad och två till väntar på sin tur. Nu ska vi bara plocka undan lite leksaker innan vi drar igång dammsugningen, det populäraste momentet hos Minna.

Doftsanering av soffan kanske också skulle vara på sin plats, ungen la av en liten men illaluktande spya mitt på ena dynan igår. Det stinker fortfarande.

2 kommentarer:

  1. hej Minna! hon har blivit stor sen sist. vi ses för sällan!

    SvaraRadera
  2. Alva och Tim ser mest rädda ut för fotografen(sir ojmil), hehe.

    SvaraRadera