torsdag 13 oktober 2011

Åååå vetnivad?!

Idag åkte jag och Minna på ett extrabesök på MVC för lite info om foglossning och så. Det var väl mest jag som var intresserad av informationen, jag vill veta vad jag kan göra för att lindra (eller, vad jag INTE kan göra), Minnapinnen ville leka med en stor traktor.
Jejewhatever.
Vi fick i alla fall höra lillasyster/brors små hjärtljud (här ska det vara en massa små hjärtan som på facebook). Vilken lycka! Jag är mycket mer blödig och bebisgalen den här gången än vad jag var med Minna. Då var det bara "Kom ut, kom ut, jag vill ha en BABY!". Nu är det lite mer "Jag njuter av den bebis jag redan har OCH av graviditeten, för trots att nästa lilla kommer att vara lika underbar och bäst i världen vet jag att vi kommer att få ett litet helvete, mycket jobb lite sova".

Inga rosa moln den här gången heller men de är i alla fall lite rosa-blå-randiga!
Jag är glad.
Ännu gladare blev jag när jag hade fått kommentarer på årets tristaste inlägg (föregående), jag älskar folk som bryr sig.
Älskar väl det mesta just nu. Måste vara hormonerna. ;)

3 kommentarer:

  1. jamen det låter som att du längtar lite :)

    SvaraRadera
  2. Ja, alla graviditeter är ju olika och det är ju kul att du gillar det! :-p säg till så ska vi spela in hjärtljud nästa gång du är här!! Då kan man ju lyssna hur många gånger som helst och plåga alla nära och kära med det också!! ;-p

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh, ska du ha en bäbis! Det visste inte jag, så jag grattar nu :-) Grattis, vilken vecka är du i ? Kram

    SvaraRadera