måndag 17 oktober 2011

Min familj.

Ibland får jag som för min att människor som inte egentligen känner mig skulle kunna råkas klicka in sig på min sida. Troligtvis händer detta sällan eller till och med aldrig men jag tänkte i alla fall presentera min familj lite närmare. Bara utifall att. Ni som redan vet allt om mig kan ju logga in på facebook och se om nån skrivit någon galen statusuppdatering eller nåt.


Hunden Nikki och katten Malte. Dessa två är som ler och långhalm, typ.Hunden gillar inte katten men katten gillar hunden och följer henne gärna vart hon än går. Att ha husdjur som familjemedlemmar är skitjobbigt ibland, som när man vill åka bort en vecka eller två eller när man bara inte ORKAR gå ut på en promenad men måste för hundjäkuln håller på att göra i byxorna (bildligt talat).



Bebisen, Minna. Även känd som Minipinan, Ärtan, Minimojen eller Mini, kort och gott. Nyaste familjemedlemmen än så länge men det känns som att hon funnits i all evighet amen. Inte för att hon är tråkig, för det är hon definitivt inte, utan för att.. ja, det bara känns så helt enkelt. Jag kan liksom inte komma ihåg (eller kanske har jag förträngt) hur livet såg ut före Bebis.
Minnas största intressen är; äta konstiga saker som hon hittar på golvet, för övrigt indragna av antingen katten eller hunden. Ofta skräp i någon form. Slänga grejer omkring sig, jaga övriga familjen, peta i eluttag och dra ut lådor. Kan låta simpelt men är tydligen ack så roligt.




Sambomannen. Hela somrarna ligger han så här. Vintertid ligger han i ide. Lider av fobi för smutsiga disktrasor, vilket är anledningen till att vi i vårt hushåll lägger en stor del av pengarna vi tjänar på just disktrasor.
Trots det är han världens bästa samboman.



Det var den familjen. Om några månader får vi ju ett tillskott, Ärtan 2 hälsas då välkommen till denna galna värld.

2 kommentarer:

  1. vilken trevlig presentation! :D
    Ni ska kommma på middag hos oss ngn dag hade jag tänkt. Vanlig middagstid, vanlig middagsmat, inget flådigt.

    SvaraRadera
  2. Underbara familjen :) längtar till bebben i magen :)

    SvaraRadera