onsdag 19 oktober 2011

Fnurror på trådar och vilse i pannkakan.

Alltså, va, ibland känner man sig ju bara så där snorless. Allt och alla. Små värdsliga bekymmer blir stora som elefantbajshögar och hela jäkla jordklotet vilar på ens skuldror. Att ringa ett telefonsamtal för att informera facket att de kan börja dra avgiften från lönen igen eftersom föräldraledigheten är slut är skitjobbigt och det där samtalet blir aldrig av. Vardagliga, enkla saker som egentligen kräver noll ansträngning men man hittar ändå inte orken till att göra dem.
Idag har jag känt så. Hela dagen. Jag är så trött, så utmattad, men kan inte sova ordentligt om nätterna. När jag inte sovit på ett tag brukar det visa sig just så här, jag känner igen det, men efter en god natts sömn har det mesta blivit lite bättre.

Kanske vore en bra idé att lägga sig i sängen och försöka sova? Det är väl det som är bekymret, trots att jag är så trött sover jag inte bra. Jag kan inte somna, vaknar lätt och morgonen därpå är jag minst lika trött som jag var när jag gick och la mig.
Det suger.
Hade varit guld värt med en insomningstablett och lite Fanta Zero men jag får nöja mig med det sistnämnda för jag tror inte bebis i magen skulle uppskatta insomningstabletten.
Crap,
fast imorrn är det nog bättre.

1 kommentar:

  1. Vet hur de där känns...kanske inte så ofta men känner ångest, ingen vilja och bara *suck* när jag ska ringa till hyresvärden. Vill gärna att sambon tar det samtalet men ja, nu hamnat på det redan två gånger under 2v....F*N!!! Passa på att vila upp dig och pröva läsa en bok i sängen, brukar fungera som sömnmedel här ;) /Essi

    SvaraRadera