fredag 7 oktober 2011

Schlapp.

Storbuset Minna har fått en Hello Kitty-badrock av sin kompis. Den satt som gjuten, hälsar Minna och tackar så mycket för den fina outfiten. Hon fick en massa annat fint också, kläder i storlek 86 som hon alldeles snart kommer att kunna använda.
Det är guld värt. För mig, för jag hatar att gå på stan mer än nödvändigt. Ibland får jag nåt ryck men inte är det speciellt ofta... så tack igen, Malla :)

Idag när jag slutat jobba åkte jag och Mini till hennes mormor och morfar. Vi bjöd in oss själva på middag och stannade en stund enbart för att fördriva tiden. Det är ganska trevligt där också så lite av den anledningen var det väl också. Gnällspiken (Minna alltså) var trött och envis och allmänt i o-ordning. Själv var jag bara trött. Det är jag fortfarande, därför har jag bestämt att resten av kvällen ska spenderas i soffan med Fanta Zero (vinsubstitut) och Familjeliv (i stället för en komedi/tragedi/dramafilm). En alldeles lagom aktivitet.
Hoppas ni andra också har en alldeles lagomt slapp fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Inte än. Har jagat Bubban (ett år) runt hela huset för att det lilla kvicksilvret har varit överallt och ingenstans ;-) Så fin Minna blev i sin morgonrock :-) Sötisunge!

    SvaraRadera
  2. men, det passade ju alldeles perfekt :)
    hoppas hon kan ha några av skorna till sommaren!

    SvaraRadera