söndag 22 januari 2012

Jag är upp och ned.

I förra veckan var jag inne på förlossningen för att kontrollera blodtryck och tillväxt på bebisen. Bebben mår fint, vägde då ca 1300g, blodtrycket var förhöjt så de menade på extra täta kontroller på grund av min huvudvärk.
Fine.
I helgen har jag varit hos mor och far med Mini och har då lidit av mitt blodtryck, inte för att det varit för högt utan för lågt.
I morse fick jag ett blodtrycksfall och höll på att svimma, trycket var då som lägst 60/40.
Tur att läkaren i Sunderbyn inte gav mig blodtryckssänkande medicin i alla fall.

När det blivit bättre blev jag hemskickad utan barn för att vila. Minna, hennes mormor och morfar kommer senare.
Just nu sitter jag med en huvudvärk från helvetet och påsar under ögonen och ser allmänt ut som en risig kärring.
Soptippen nästa?

2 kommentarer:

  1. Nejmennej! :( Behöver ni hjälp med ngt? Skrik till i så fall!

    SvaraRadera
  2. om du orkar ngn dag har jag utmanat dig här : http://www.monstermalla.se/2012/01/utmanad.html

    SvaraRadera