söndag 8 januari 2012

Totalt meningslöst.

Tycker ni att jag varit lite väl negativ och trist på sistone?
Det tycker i alla fall jag, men jag orkar inte med att verka glad och påhittig när jag egentligen är sur och tvär.
Nu känns det dock som att jag är på väg att bli trevlig igen, välkommet. I alla fall av mig själv.

Fast vet ni, det är skitjobbigt att jobba heltid och sen komma hem och ta hand om ett litet barn, oftast ensam eftersom sambopappan åker iväg och jobbar direkt när jag kommer hem.
Det är skitjobbigt att vilja en massa saker men inte orka.
Kanske mest skitjobbigt är att jag är sugen på att äta bananer hela tiden men får en otrolig halsbränna av dem. Det har jag just nu. Ibland är det värt det, ibland inte.

En del gånger är det mesta skitjobbigt.

Nu måste jag även ta tag i att kamma mig någon dag om jag ska lyckas få till en vettig "jagbild" att visa här på bloggen. Det kan hända att jag funderar på att ta på mig något annat än pyamasbyxor och stortröjor också, vi får se vad jag orkar med :P

1 kommentar:

  1. Du har ju varit riktigt flitig på att uppdatera bloggen och jag läser ju mest från mobilen och då blir det ju tyvärr sällan jag kommenterar! =P Hur som helst...Magbild, tack! Ska jag säga...jag vet men hur som helst vore det skoj och se =) Om inte annat får vi träffas nån dag....?? *bläddrar i kalendern* Hur ser det ut med jobb för dig??

    Jag har massa namnförslag, hur många vill du ha? =P

    Gabriel, Jack, Julian, Marius, Lias ! Ja nu har du några men jag vet inte vilken typ av namn du gillar?? =)

    SvaraRadera