söndag 22 januari 2012

Nu ska jag göra utmaning.

Det gör jag inte ofta. Jag brukar inte ens kalla det för utmaning, jag kallar det "svara på frågor"-formulär.
Då vet ni det.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 18 år, skulle ganska precis snart fylla 19. Bodde i Klein Flottbek, Hamburg, och hade the time of my life på London Pub om kvällarna. Det var tider, det! Självklart var jag coolast i världen.

2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Om jag tittar efter, vilket jag måste för jag vet bara på ett ungefär, så ser jag att jag var ute för det var fint väder. Spännande va? Jag kan ge mig den på att jag bar omkring på en kolikskrikande unge också, plus att jag var ganska tjock.

3. Fem snacks du gillar.
*Popcorn
*Godis
*Chips
*Kakor
*Bullar.
...jag är ju gravid! Skulle kunna räkna upp 700 grejer.

4. Fem texter du kan hela texten till.
Finns inte. Jag kan bara hittepå-texter.

5...och där blev jag trött. Jag orkar inte fortsätta.
Tror att jag har koncentrationssvårigheter eller nåt, men nu måste jag faktiskt göra något annat, vad som helst.
Sorry.
Men jag tror inte att det hade blivit så mycket roligare än så här i alla fall. Dvs. inte värst.

I morgon väntar MVC-besök tillsammans med en, mest troligt, övertrött Minna. Skoj. Men jag tar inte ut sorgen i förskott utan väntar och ser, ibland glänser hon till, min lilla galning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar