fredag 6 januari 2012

Seriously.

I morgon är det tänkt att jag ska hälsa på någon jag inte träffat på länge. Jag kan inte länka som vanligt för det är nåt fel på funktionen, men i alla fall ska jag till www.monstermalla.se 's hem.

Vi har planerat att träffas flera gånger, senast idag. Då blev det att jobba ett extraskift för min del.
I söndags blev hon sjuk. I mitten av förra veckan var hennes övriga familj sjuk.
Jag tror att jag var sjuk en gång.

Nu verkar det inte bättre än att vädret kommer emellan. Det har vräkt ner snö hela dagen och gör det fortfarande, plogbilen har inte varit på vår gata ännu vilket mest troligt betyder att den kommer under natten och lämnar en FET plogkarm på vår infart. En plogkarm jag inte orkar skotta bort själv eftersom jag är gravid, fet och svag. Jag tänker inte ens försöka mig på den, jag får sammandragningar bara jag böjer mig ner och knyter skorna.
I den bästa av världar skottar en snäll plogbilschaufför bort den eländiga plogkarmen, jag håller tummarna för det.
Annars blir jag, hunden och ungen isolerade i huset tills sambon kommer hem från jobbet kring 19.00 i morgon kväll.

2 kommentarer:

  1. hehe ja alltid är det ngt! ;) men jobbar ni annars på söndag?
    måndag jobbar jag hemma, men en kaffetår vid lunchtid finns det alltid tid för. Nellan och Fabbe är hemma då, planeringsdag vettu

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!! =)
    Jag kan också glömma bort att jag är gravid, speciellt på morgonen när man knappt ngn mage har. Annat är det på kvällen! =)

    Lägg nu upp ngn fler magbild tack! Sen tackar jag för att du la upp bilden på dig själv här i inlägget nedanför. Jag hade liksom ingen aning hur du såg ut. Bilden här till höger är lite missanvisande =) Skittasnygg är du ju. Och rolig!

    SvaraRadera