tisdag 10 januari 2012

Snik

Snikar till mig lite datatid medans M sover. När hon är vaken är det liksom dödsdömt att ens sätta sig ner.

Håret blev ok, jag lade på en toning idag också. Det verkar som om mitt hår inte tar åt sig ordentligt av färgen, mest troligt beror det väl på gravidhormonerna. Nu ser jag ganska mycket ut som en tjej med ljusblondrött hår. Fattar ni vad jag menar? Inte "misslyckad blekning" men man kan väl säga att det märks att jag har röda toner i min naturliga hårfärg. Typiskt. Jag skulle ju bli pärlblond.
Nåja, det ser som sagt ok ut och går att leva med så det får räcka för den här gången.
Bara ett vitt linne blev förstört.

Har dragit pulkan med Mini i en sväng idag bara för att få komma ut. När hon vaknat tror jag att vi ska åka in till stan och dra på biblioteket- inte för Minnas skull för hon HATAR när man försöker läsa för henne- men för min egen. Jag ska lämna tillbaka en bok så jag inte får 20 kr i böter. 20 k kan jag lägga på något annat skojigt, två kvällstidningar till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar