onsdag 8 september 2010

Arga tanten

Jag brukar ofta skrämma små barn genom att säga att jag är Arga Tanten och om de inte uppför sig kommer jag och TAR DEM! Mycket effektivt knep enligt mig själv.

Idag är Arga Tanten irriterad och förbannad, gårdagen var ingen rolig dag på många sätt och vis och värre blev det allteftersom det närmade sig kväll.
Jag ska inte säga mer än att folk som har djur som gör illa sig ordentligt är enligt lag skyldiga att se till att de får vård direkt, oavsett om de är försäkrade eller inte. Att vänta i flera timmar så att man ska "hinna" försäkra djuret är inte bara djurplågeri det är även jävla idioti. "Jamen vadå", kanske någon tänker nu, "om man inte har råd att betala MÅSTE man ju göra så annars kanske djuret måste avlivas!". Ja.. så illa kan det vara. Är man så förbannat dum att man väntar med att försäkra sitt djur och sedan låter det lida när det gör illa sig borde man inte ha något djur överhuvudtaget så det kanske vore bäst så då.
Jävla, jävla puckon. Såja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar