torsdag 23 september 2010

Kanske världens bästa i hela världen.

Jo, hörni, det var ju länge sedan ni fick en "titta så här jävla duktig är jag era latskitar"-lista så här kommer en för att ni ska bli lite mindre nöjda med er själva... ;)

I veckan har jag;
-Jobbat natt må-ti-on.
-Målat en byrå. Halvklart.
-Sovit på dagarna- varje dag!
-Googlat olika sätt att få igång en förlossning.

-Spelat Bejeweled Blitz på facebook minst en gång per dag.
-Rastat hundarna.
-Hälsat på folk, bla. mamma, Malin och mina svärföräldrar.
-Gjort en pannkaka som står i ugnen nu fast jag tror att den blev misslyckad för jag hade bara ett ägg.

...samt tittat på TV4Fakta ganska mycket.

HUR duktig får man vara, ens?!

1 kommentar:

  1. haha du är rolig, jag vill gärna höra om det blev..pannkaka eller pannkaka av pannkakan :P
    Fick du tag på åkpåsen?

    SvaraRadera