lördag 11 september 2010

Men jag bara måste.

Haha, jag är gravid och får klaga på allt om jag vill.
(Det tog ganska länge att döda getingen, förresten).

-"Kocken Kari", Milda (är det Milda?) gräddtjosanhejsan. "Det kan kocken Kari intyga... om han kunde". Han kan.. om han kunde. Jag kan flyga jag, om jag kunde. Det heter att han SKULLE intyga det, om han kunde. Fan alltså, låter de vilka idioter som helst göra reklamfilm nuförtiden? Kan man inte intyga något så kan man inte, punkt slut. Den reklamen irriterar mig till döds.

Jag sitter hemma och svullar ostbågar. Har strategiskt placerat ett badlakan bredvid mig så att jag kan torka av handen efter varje ostbåge. Ostbågssmulor är nog det äckligaste i världen.
Tror ni att det finns flytande ostbågar?

Alltså, jag kan bara inte sluta tänka på kocken Kari. Jag måste maila företaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar