torsdag 9 september 2010

Men ge mig styrka...

...att inte irritera mig över folk som löjlar sig över småsaker! Uäck. Jag får arg-il så fort det händer.
(BTW, saknas det någon bokstav här och där, tro inte att jag gått och blivit analfabet. Jag sitter hos min far och han har en uråldrig dator med sega tangenter).
Mer arg-il;
*har hetstagitbort en del från fejjan på grund av deras ständigt jobbiga statusuppdateringar som skriker "BEKRÄFTA MIG, GE MIG UPPMÄRKSAMHET, VISST ÄR JAG DUKTIG?!". Eller de som inte kan låta bli att varje dag informera allmänheten om utseende och konstistens både på sitt eget och sina barns bajs.

*försäkringskassans infoträff sög röv, för att säga det på ett snällt sätt. En timme ur mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Borde debitera dem för det.

Nu ska jag dra på mig gympadojjorna och gå ut för att elda lite. Det hjälper mot arghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar