måndag 14 juni 2010

Finally

Äntligen hemma och snart i hamn- ledig hela veckan men ändå inte. Husvisning på torsdag och det är ganska mycket som ska hinnas innan dess. Stackars sambon får stå för det mesta av arbetet men jag sköter hundar och matlagning- alltid något...



Idag- köpt barnvagn och en massa annat tjafs. Fick frågan om jag hade bebisen hemma eller om det var en present- förvånar tydligen folk när jag säger att den ligger där i magen och har där legat i snart 20 veckor. De har lika svårt att tro det som jag.

Hursomhelst så tycker jag inte att det är speciellt kul att köpa babygrejer. Jag gillar inte att shoppa i vanliga fall och när man måste gå igenom en massa saker och vara noggrann är det ännu tristare. I-landsproblem, jag vet.




Sambo-älsklingen ska köpa en cykel till mig, sötast :) Jag kunde visserligen ha köpt den själv, för egna pengar, men det är alltid roligare när någon annan köper saker åt en, eller hur? Det blir en rejäl BILTEMA-cykel tror jag, kanske inte nån vidare kvalité men det känns snålt att börja önska sig en rääääser som kostar 20000 när jag själv varit för sniken för att köpa mig ens en ballongdäckshoj. Förresten så gillar jag utseendet på cyklarna. Titta här bara;





Najs. Sen ska jag ju varken tävlingscykla eller hojja Sverige-runt så behöver ju inget vidunder precis. Nä, den här vill jag ha. Punkt.

2 kommentarer:

  1. den var fin! en sån vill jag också ha :)

    SvaraRadera
  2. jag vill mä ha en sån cykel! Ballongdäck is the shit!


    Ps. jag kommer ändra min blogg för endast inbjudna läsare från den 1 Juli, vill du fortfarande vara en del av min blogg så behöver jag ha din mailadress i en kommentar.

    SvaraRadera