tisdag 1 juni 2010

Så här är det

Livet just nu är inte speciellt spännande. Barnvakt lör-sön åt systersonen, tvingades se ESC från början till slut. Bedrövelse.
Sön-klippte gräs åt min mor. Lite kalas för brorsonen som fyller 11 snart.
Igår- planterade ut en massa blommor (jag skiter i om det blir frost orkar inte försöka hålla dem vid liv i små plastkrukor längre). Fixade hemma.

Under helgen hann jag även med 36 timmars arbete.

Väntar fortfarande på att herr eller fru Bebis ska märkas av på ett eller annat vis. Svullen-magen har lagt sig och kvar är bara den vanliga magen med lite extra fett där vid naveln och på sidorna. Det syns inte ett jota. UL i slutet av juni, om ganska precis tre veckor och en dag. Tiden går så fort nu så det kommer snart att vara dags.

Nästa torsdag- Ammarnäs med jobbet. Hemma på söndagen igen.

Väntar på skattepengarna. Mest väntar jag på sambons skattepengar för han skulle få tillbaka en helvetes massa. Jeeej! Tur att jag kan hans VISA-kod :P

1 kommentar:

  1. Tycker din fantastiska sambo ska köpa sig en kajak och en crossare. Han är så jävla värd det!

    SvaraRadera