måndag 21 juni 2010

Grinolle

De senaste dagarna har jag varit en riktig häxa, sur och tvär och allmänt o-inspirerad. Alldeles strax ska jag göra denna negativa energi användbar genom att åka in till stan, besöka The Phone House och vara ordentligt arg. Fortfarande samma fel på telefonen, ingen som ringt angående lånetelefon och herregud dålig service- varför ska jag betala för något som knappt går att använda? Jävla idioter, det är vad de är.

Det enda jag egentligen vill just nu är att gå och lägga mig och sova tills min semester börjar, det blir lite mindre än en månad det.

Naturligtvis överdriver jag.
Så dåligt humör är jag inte på, bara över vissa saker. Jag ska passa på medans det håller i sig.

Cykeln är förresten fortfarande i kartong så tog ingen bild. Det är en stor kartong kan jag ta och tala om, men inte speciellt intressant.

1 kommentar:

  1. jag har också varit en surjävel, men det börjar gå över nu.

    SvaraRadera