fredag 25 februari 2011

Så här är det nu då.

Vill ni fortsätta läsa min blogg, skicka ett mail med den mailadress som ni använder till min mail. chriszien@hotmail.com så bjuder jag in er. Har jag fattat det rätt så är det nog bara de som har googlekonto som kan få en inbjudan, har ni inte det är det ju bara att skaffa om det nu skulle vara på det viset.

Ganska kort ansökningstid, i morgon är det pang bom låst så skynda, skynda.


Avslutningsvis vill jag bara svara på den fina kommentaren från "anonym"; Du är helt jävla blåst. Vore jag du skulle jag hålla käft och ta reda på fakta innan jag öppnade stortruten. Att komma med såna dumma insinuationer utan att ens veta hur saker och ting ligger till är verkligen intelligensbefriat.
Men, en människa som inte ens vågar skriva vem hon är, hennes åsikt om mig är typ som skit. Värdelöst. Eller, skit är fan bättre. Det kan man i alla fall gödsla blommorna i trädgården med.

2 kommentarer: