fredag 11 februari 2011

Titta här





Fick den här fina awarden av Jenny och kan förstås inte bara låta den ligga och skräpa. Lite frågor att svara på följde också med så here we go! (Tack Jenny förresten:)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där? "SNOK", och så är det en bild på en snok-orm.

Vad var det senaste du såg på tv? Uhmm, ja det var faktiskt Family Guy nu när jag gav Minna kvällsmaten.

Borsett från datorn, vad hör du just nu? Minna i vaggan, hon andas högt.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? För några timmar sedan, tog en lång promenad till en kompis och sen en lika lång promenad hem.

Vad har du på dig? Långkalsonger (haha jävligt hett men karln i huset är på jobbet så vem bryr sig?) och ett linne.

Vilken var den senaste filmen du såg? Ingen aning, jag gillar inte att titta på film. Det kan ha varit Ice Age 1.

Skulle du överväga att flytta utomlands? Jag har redan bott utomlands så ja, verkligen om jag fick ett riktigt bra jobb.


Det är nu meningen att jag ska skicka vidare den här awarden men jag lämnar det öppet. Är det någon som känner för det så varsågoda, den är er.

2 kommentarer:

  1. haha, har läst den här hos många och även gjort den själv, det roligaste är det om boken. Ingen verkar läsa samma :P

    SvaraRadera
  2. Varsågod! ja men vadå, bristningar är ju SKITFULT. Ingen kan väl komma o påstå annat? Däremot verkar man inte få tycka det för då anses man otacksam eller nåt? Som du säger så tänker man säkert inte så mycket på det sen, men jag hade för det gärna skippat dom:-)

    SvaraRadera