måndag 14 februari 2011

Så JÄVLA sämst dag.

Jamen vafan, jag brukar som inte klaga så värst mycket. Men idag är det måndag, -33grader ute, jag ska till tandläkaren, jag har mina första trevande timmar som snus-fri och min kära vän fru Lingonvecka behagade dyka upp, tillsammans med sin kamrat fröken M. Värk.

Jippi...typ. Men alltså, what to do? Ingenting, liksom. Jag kan ju inte göra någonting åt NÅGON av alla dessa otrevliga saker, förutom snusandet då och det vill jag inte. Visst, jag kan boka av tandläkarbesöket men det har jag redan gjort en gång tidigare och nu är det bara någon timme kvar så jag får likförbannat betala åbäket.

Det finns ju bra saker med denna dag också, det är jag säker på, jag har bara inte kommit på riktigt VAD eller VILKA de är.

3 kommentarer:

  1. Du har ju bosatt dig i ett kall hål, här var det "bara" -24 ;)
    hoppas det gick bra hos tandis!
    /L

    SvaraRadera
  2. Åh fyyyy va kallt, jag avundas dig inga alls...räcker med våra -21 grader här!!! Kämpa på, hoppas morron dagen är bättre

    SvaraRadera