onsdag 16 februari 2011

..vad f*n håller jag på med?

Varför skulle jag sluta snusa NU?
Jag kommer att ÄTA IHJÄL MIG. Jag äter till och med på natten när jag vaknar. Jag snusar då hellre än att bli tjockis.
Jag är arg också.
Det är ju inte mitt fel att det är snorkallt och inte går att vara ute, att bebisen ska bäras runtruntrunt hela tiden, att vi typ sitter i HUSARREST.

OK öppnar klockan sju. En halvtimme kvar.
Antar att ingen vettig människa är vaken, men alltså, jag håller på att DÖ. Eller bli framtidens "Biggest Loser".
Hur ska jag stå ut både med att leva OCH ta hand om en bebis? För det är inte optimalt, att ta hand om en bebis medans man slutar snusa. Tålamodet prövas verkligen.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, min väninna hade samma problem igår. Hahhahah.. kan inte förstå mig på er fruntimmer :P

    SvaraRadera
  2. Oj, hjälper det inte med nikotinfritt? Varför ska du sluta nu? Vill du det?
    Jag slutade inte för att jag ville utan för att jag fan inte har råd. Dålig ursäkt I know för man har alltid råd :P men jag blir som inte beroende av saker så lätt, jag bara slutar. Samma sak med socker - det stiger över mitt förstånd hur fan man kan bli sockerberoende? Vad är det för påhitt? Men visst, det kan man väl bli, bara inte jag. Jag vet inte om jag har en jävla tjurskallighet eller ngt sånt.
    MEN, jag kan meddela att jag skulle INTE ha fixat att sluta snusa medan jag var hemma, mammaledig och dessutom mitt i smällkalla vintern - nått kul ska man väl ha.

    SvaraRadera