torsdag 24 februari 2011

What comes out of the käft...

Nog är det roligt att vissa har så starka åsikter om mig och hur jag lever mitt liv, vad jag gör och hur jag gör det, bra, tycker jag. Åsikter är fett nice. Dömande åsikter och brist på respekt däremot, är inte lika roligt. Feghet, oförmågan att våga möta någon ansikte mot ansikte och uttrycka sina åsikter- det anser jag vara ett tecken på svaghet.
Därför säger jag härmed upp kontakten med dessa personer, bemöda er inte hit, hälsa inte om vi skulle råka träffas. Min långsinthet, den har jag efter pappa, så även den kraftiga högerkroken.


Minna vaknar precis ur sin "sovaförmiddag", bäst att pussa o krama lite.

3 kommentarer:

  1. Jag har då alltså inget att frukta :)

    SvaraRadera
  2. att skaffa barn är ju ett livslångt åtagande, och jag kan ju tycka att man ska då ta hand om sitt barn när det väl kommit till världen. oavsett om man gillar att dricka vin eller inte......

    SvaraRadera
  3. Oj vad var det där för kommentar? Vem tror att du inte tar hand om ditt barn?!
    Kom förbi nån dag nu när istiden har släppt sitt grepp =)
    /L

    SvaraRadera