lördag 21 augusti 2010

Ärto.

Ärto växer uttahelvete mycket. Det är väl ungefär vad jag har att säga om den saken. Min navel blir grundare och grundare och jag tror inte att det dröjer länge förrän den ploppar ut. Naveln alltså.
Hon når snart upp så hon kan sparka mig i revbenen, faktum är att hon redan nu sträcker sig så långt det är möjligt och försöker allt hon kan att få till en ordentlig kick i de nedersta revbenen men än så länge tar det stopp precis under. Unge.

Uhhm.. ja.
Kan väl inte berätta så mycket mer, ganska trist och grå graviditet det här. Rätt lik vanliga livet fast utan alkoholen.
V 27 nu så framåt går det i alla fall, fort tycker jag.

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag förstår inte varför de små knoddisarna verkligen försöker göra allt för att få in en fullträff på revbenen. Det värsta är ju att de blir riktigt bra på det! :)

    SvaraRadera