onsdag 11 augusti 2010

Hallelujah moments

Så här under sista semesterveckan måste jag passa på att bara njuta.
Sova tills jag vaknar av mig själv, dricka kaffe ute i solen.

Äta nya flingorna som är godast i världen. Lyssna på bra musik, vem vet, kanske går det att hjärntvätta Ärtan där inne i magen?
Åka till hemliga bad-och solstället dit man kan ha både hundar och sambo med sig utan att någon blir irriterad, planera kvällens utflykt till Larssonberget där vi ska sitta i mörkret, elda, kanske sambon till och med får lov till att ta med en mellanöl bara för att.

Nu börjar snart årets absolut bästa tid- hösten. Som jag har längtat!

-------
Min telefon är inne på reparation för 3:e gången, jag är numera kändis på butiken där en av de anställda är totalt IQ-befriad. Lyckligtvis behövde jag inte se honom igår, han låg väl och sov eller åt någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar