torsdag 19 augusti 2010

Höst

Nu när jag är back on track efter semestern har jag plötsligt en massa att tycka och tänka till om.


Längtan, bland annat.

Jag längtar efter att vara smal igen. Det får man längta efter.





Min arm ser fet ut och det kanske den var men midjan var smal.



Jag längtar efter en rolig fest med mina roliga kompisar och en massa skitfyllesnack, sitta uppe och dricka vin till fem på morgonen och vakna dagen därpå och tro att man inte blivit bakis, fast efter tre timmar upptäcker man att man visst är bakis man hade bara inte hunnit nyktra till tillräckligt för att märka det.

Jag längtar efter en Ärta som kommer att vara den bästa Ärtan någonsin- för mig.

Sen så längtar jag efter något så trivialt som att komma hem och lägga mig i sängen för att sova. Helvetesguförbannat så trött jag är! Två skifttimmar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar