torsdag 26 augusti 2010

Stor mage, stora problem.

v. 28, typ.
Problemen hopar sig.
Det börjar bli jobbigt att duscha och att försöka hålla ordning på frisyren down there är ett sinnessjukt knepigt projekt. Jag ser ju för fan inte ner dit längre! Att fara omkring med en rakhyvel på måfå känns lite väl farligt, man vill ju inte skära bort halva muttan, va. Tur att bikinisäsongen är över. Mannen får räkna med att samlivet blir mer eller mindre lidande, "Va? Vasaru? Sugen? Jo men vänta lite då jag ska bara ta fram röjsågen så pillevinken inte trasslar in sig där nere".
Att jag ens skulle komma på tanken att tvätta fötterna stående i duschen, den möjligheten finns inte längre. Från och med nu ska jag beställa fotvård av sambon en gång i veckan- man vill ju inte ha äckliga förhårdnadsfötter när man ligger och ska trycka ut melonen. Fast, å andra sidan, tjocksockar döljer både utseende och lukt ganska bra. Får se vilket alternativ han tycker är bäst.

Inser folk hur lätt man har det kropsligen när man inte är gravid? Man funderar inte ens på hur jobbigt det faktiskt är att ta på sig skor eller resa sig upp ur soffan, man bara gör det. Jag kommer då att uppskatta allt sådant när Ärtan väl är ute.
Jag kommer att ropa högt av glädje den dagen jag har utsikt över hela min kropp igen.
Om typ hundra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar