måndag 30 augusti 2010

Hej.

Det är trist att vila. Jag har hunnit rasta hundarna, städa, bädda och vika Ärtan-kläder idag. I ett vilsamt tempo. Nu sitter jag och väntar på att herr Sambo ska äta sin lunch, efter det blir det en sväng in till stan (det räknas som stillsamt), en tur till Jävrebodarna (lugnt och skönt) och sen iväg till eftermiddagspasset på arbetet.
Säg det inte till någon men i morgon ska jag höstrensa ute. Det är inte så vil-aktigt men det ska ju trots allt göras. Att lasta allt på stackars Fredriksson känns inte riktigt som min grej om jag ska vara helt ärlig.

Usch, så mycket tjat om så lite.
Tomma tunnor skramlar mest?
Nåjo. Jag vet inte det jag. Är de HELT tomma skramlar de ju inte alls. Stoppar man en sten i dem skramlar de massor men då är de inte tomma.

Jag kanske ska få besök i morgon. Jag gillar besök. Övriga världen får gärna komma och besöka mig också, men fika får ni vara utan. As always.

1 kommentar:

  1. Inte kanske :) helt klart. om du itne har magsjuka. eller om vi har det, men det har vi ju inte. jag måste fråga dig en sak men skickar ett sms istället :)

    SvaraRadera