söndag 22 augusti 2010

Kan det räknas som höst nu?

Ja, kan man säga att det verkligen är höst nu? FÅR man det när det fortfarande är augusti? Småkallt och skönt är det i alla fall ute, jag ska gå på en förmiddagspromenad runt byn där jag inte bor och bara njuta av söndagslugnt.

Jag har faktiskt blivit en grymt lugn människa på senare tid. Inte så mycket stress eller måste-ångest, däremot blir jag förbannad när jag helt plötsligt inte orkar göra allt jag VILL göra. Kroppen säger liksom stopp efter ett visst antal aktiviteter, det är jag inte van vid.

2 kommentarer:

  1. alltså förlåt! jag har inte sett att du uppdaterat flera 100 ggr sen jag var in sist :( din blogg verkar inte uppdateras via bloglovin, måste kolla upp det där!
    ska komma förbi dig ngn dag, så fort det är lite lugnare, imorrn börjar skolan, tisd fyller nellie år, ons ska hon till tandläkaren osv osv. Såå, kankse veckan efter det. Eller den nästa. Eller i veckan om jag får tid över :)

    SvaraRadera
  2. Ja, man får säga att det är höst. För jag har en ny HellyHensen och den kan man inte använda på sommaren. Ifall det inte regnar. Eller är en kall sommar. Visserligen svettas jag lite i min HellyHensen nu, men eftersom det är höst kan jag ändå använda den. :)

    SvaraRadera