lördag 21 augusti 2010

Känner bara för...

...att vara lite gnällkärring så här mitt på blanka lördagskvällen. Så, here we go. Tips och råd.

Kalla mig inte "tjockis". Jag är inte tjock, jag är gravid. Då får man stor mage helt utan att vara tjock. Jag är nästan säker på att om man kollar procenten kroppsfett, då är många tjockare än mig fastän de inte har gravidmage.

Gå inte omkring på vägen utan reflexer om ni inte vill bli överkörda. Jag har bättre saker för mig än att köra 30 på 90-väg bara för att vara säker på att jag inte ska meja ner någon som tycker att det är smartare att promenera där helt utan reflex än att ta sig till närmsta cykelväg eller ringa taxi. Vi pratar vuxna människor här.

Kör inte 30 på 90-väg.


Orkar inte med fler men jag har en miljon på lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar