lördag 28 augusti 2010

Nytt å freeescht

The new IKEAkatalog låg i brevlådan igår. Den innehåller ungefär sjutusen saker som jag vill ha, mestadels tavlor och annat tjafs. Ljusstakar. Gardiner.
Måste komma över mycket pengar, snabbt.

Förresten, det är ju roligt att köpa saker, för det mesta. Det finns trista grejer också, typ bäddset, badlakan och fönsterputs. Jag skulle behöva både bäddset och badlakan, fönsterputs köpte jag på ICA häromdagen samtidigt som jag passade på att handla en tacopaj som faktiskt var riktigt god. Fast inte var den heller särskilt kul att köpa. La den i korgen, betalade, lagade till den och åt upp den. Inte speciellt spännande.
Tänk om allt kunde vara roligt.
Vilka skrattrynkor man skulle ha!

2 kommentarer:

  1. jag har skrattrynkor men ingen jävla nya ikeakatalog, where is it??
    vad gör du på tisdag? vill du ha besök?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller fått någon IKEA-katalog. De glömmer alltid bort mig. Sjukt störande.
    Jag är fullkomligt besatt av bäddset och sånt. Det tycker jag är det absolut roligaste att handla. Ibland tror jag att jag har ett sjukligt beroende av att få köpa nya bäddset :). Och fönsterputs! Haha, Björn blir galen på mig för att jag alltid går och trånar efter olika slags rengöringsmedel och fönsterputs när vi är på affären. Jag har köpstopp på sånt.
    Ändå intressant vad olika man kan tycka om att handla vissa saker :P

    SvaraRadera