onsdag 8 december 2010

Ärtan Fredriksson




En snabbis bara- TACK FÖR ALLA GRATTISAR! Jag är inte riktigt i form att svara på alla fina kommentarer riktigt ännu, men om några dygn borde jag vara fit for fight igen. Fröken Minna Fredriksson (aka Ärtan)kom till världen lördagen den 4/12 klockan 19.14. Berättar lite mer detaljerat senare men som ni kan se nedan är hon inte det minsta lik en cykel.




Nyfödd Minna och nyöverkörd jag. Blåa läppar och svullet ansikte kanske är nya flugan för i vinter?


Inte det minsta lik en cykel, alltså. Skönt det.

Som sagt mår lite risigt men borde vara tillbaka till helgen. Orkar inte ringa till folk men folk är välkomna att ringa till mig :)

8 kommentarer:

  1. Gud så mysigt!! hihi, ärtan är här och när man följt dig ett tag nu så känns det som att ärtan är en del av bloggfamiljen! haha.. (ja, du får ju introducera henne för bloggandet när hon är gammal nog såklart!)

    Grattis igen till superfina Minna! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar sötnos!! De gjorde ni bra =)

    SvaraRadera
  3. Såå söt :))Grattis och hoppas du piggnar till snart! kram

    SvaraRadera
  4. Såå mysigt m bäbis. Grattis än en gång, hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!! Fantastiskt fin unge, det syns ända hit! :)

    SvaraRadera
  6. Snyggbäbisen då! Dock så är jag ju så inställd på Meya, måste tänka om nu Minna Minna Minna...
    /L

    SvaraRadera
  7. Fin liten bebis, oj oj. Njut! :-)
    BTW Ärtan hette vår första också, nu har fantasin flödat och miniÄrtan är på G ;-)

    Stort grattis!

    SvaraRadera