söndag 19 december 2010

Jag smiter

Smiter iväg då och då. Senaste utflykten- Barnens Hus för att införskaffa andra flaskor. Jå tjena. När jag kom fram såg jag att mitt VISA-kort (mycket produktplacering nu) saknades. Låg kvar hemma i sambons plånbok så klart. Blev några svordomar men vafan ska man göra. Raka vägen hem igen utan flaskjäklar. Får åka in imorrn igen.

Nu ska jag på dagens andra eskapad- affären tvärs över gatan. Där ska jag handla ungefär lika roliga saker- amningskupor och snus.
Spännande liv det här. Nästan så att man saknar att vara gravid, då kom jag mig i alla fall ut.

Övrig info: Väntar besök, det ska ätas pizza och sånt. Eller, besöket och sambon ska äta skräpmat. Själv köper jag mig nåt lite nyttigare, man måste ju tänka på figuren. Figuren som för övrigt är ett minne blott. För tillfället.

1 kommentar:

  1. Oki!Är hon ledsen på natten?
    Vi har en kille som är morgonpigg och vaknar mellan 5-6 varje morgon och en bäbis som älskar att vara vaken på natten.:)Han är en riktigt gladskit!
    (Försöker inbilla mig att sova är överskattat!)
    :)

    SvaraRadera