torsdag 23 december 2010

En fantastisk kvalité

Jag är dålig på många sätt och vis, till och med katastrofal på vissa grejor. Att baka till exempel, eller hantera stress. Man kan säga att jag tar mig vatten över huvudet många gånger när jag tror att jag fixar något jag normalt sett inte brukar fixa- det slutar oftast inte bra. Det är dock inget jag lider och grämer mig över- snarare tvärtom. Jag ser mina bra sidor också.

Den mest enastående egenskap jag har kommer väl till pass med lilla Minna i huset, nämligen egenskapen att jag är fantastisk på att fungera väldigt lång tid utan att äta. Mitt blodsocker håller sig på en okej nivå trots missade, uppskjutna och bortglömda måltider- det är något jag uppskattar för tillfället.


Jag har fått sova några timmar nu och har i nuläget inga planer på att använda babyn som spisbränsle så ni kan lägga ner luren, ni som stått i telefonkö hos soc sen ni läste föregående inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar