fredag 3 december 2010

Händelsefattig dag

Det körde inte ens förbi en brandbil igår så jag tänkte spara er besväret att läsa en massa tråk, därför blev det inget inlägg igår. Bebisen klamrar sig fortfarande fast, tror att hon håller i för kung och fosterland, så någon sådan har vi inte sett skymten av. Har jag sagt att jag längtar?!

Var hos barnmorskan igår, inget nytt under solen där. Bra hjärtljud på fröken Fredriksson, SF samma som förra veckan, fint blodtryck på mig.
Sköna kommentaren; "Om du mot förmodan inte blivit förlöst nästa torsdag... eller ja, det kan ju mycket väl hända att du INTE har blivit det, det vet man aldrig, men du får i alla fall en tid då". Suuuuuuck.

2 kommentarer:

  1. men helvete! hur många dagar har du gått över nu?

    SvaraRadera
  2. hihi jag tänkte ju säga den 10e december först men tänkte att nää fan det är ju långt kvar men titt, nu är vi snart där så nu hoppas jag på att jag får en födelsedagskompis! Men, eftersom att du INTE har bloggat något idag så känns det som att du är på BB.. !?

    SvaraRadera