fredag 10 december 2010

Och årets nobelpris i medicin går till..

..han som uppfann Frukt & Fiber. Motivering; Gör skitande till ett nöje.

Men för att vara seriös,
jag har mått skit och det är fortfarande inte bra. Googla "spinalhuvudvärk". Tänk migrän gånger tio i snart en hel vecka.
Tror ni jag är nå less? (...och ledsen. Jag vill ju få besök och hälsa på och visa bebis och allt som man ska göra).
Hoppas att ni har tålamod tills jag blir frisk. Känner mig som en stor skit som inte har hört av mig till folk och de få som har träffat mig har fått stå ut med en zombie. Plus att jag stinker röv och död ekorre. Och sur mjölk.

Det är jag nöjd med trots allt, att mjölken runnit till. Med den här huvudvärken och allt som har blivit. Visst låter det töntigt, klaga över huvudvärk? Fast det är som sagt ingen vanlig huvudvärk.

Gu va självisk jag är. Ärtan Minna är världens snällaste men precis som far sin när det gäller mat. När hungern infinner sig ska käket serveras på direkten annars blir det gråt och skrik och tandagnisslan (fast hon har inga tänder). Hon vaknar med ett illvrål och undrar vart fan matfabriken tog vägen, var är morsan när hon behövs? Latar sig i soffan så klart, jävla slökärring.

3 kommentarer:

  1. Usch låter inget vidare, hoppas att det går över snart! Vi är ju nyfikna på lilla fröken så du får höra av dig när du är pigg att visa upp henne (fast jag är ju ruskigt besviken på henne så den där presenten kanske åker tillbaka till affärn, ska fundera lite) ;)
    /L

    SvaraRadera
  2. Alltså,stort grattis för tusan!!
    Vart har jag hållit hus som missat detta?
    Glömde visst att lägga till dig på bloglovin men nu är det gjort =)
    Vilken fin sessa och vilket underbart namn!
    Sen såg du hur fräsch ut som helst på bilden!

    Längtar efter en förlossningsberättelse =)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer då du känner dig lite bättre :) Håller tummarna att det går över snart. Måste googla igen, hur länge brukar det hålla i sig egentligen?
    Kramen bananen

    SvaraRadera