tisdag 18 januari 2011

Inspiration

Har suttit och letat runt lite efter inspiration. Inspiration till att fimpa några kilon och se formlig ut igen. Som vanligt hittade jag den på ett ställe jag besöker dagligen- den som söker skall finna! Detta inlägg hos Malla gav mig en ypperlig idé, delmål!

Jag har gått ner ynka 0,5 kilo på 2 veckor, för mycket mat och dryck och för lite bantning för att vara rak på sak. Så nuvarande vikten är 68,5.

Delmål;
1. 66 kg
2. 64 kg
3. 62 kg

Vad jag ska ge mig själv för presenter och belöningar när jag nått delmålen har jag inte klurat ut än. Det får inte vara för dyrt, typ jumbojettar eller räserbilar, utan saker som kostar ganska lite men ändå är bra.
Några förslag?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska unna dig någon riktigt skön behandling då du gått ner allt du ska. Förutsatt att du nu är en sån som gillar sånt? Jag själv har aldrig varit o fått en ansiktsbehandling så det skulle nog jag välja:-)

    SvaraRadera
  2. haha usch som jag såg ut :P haha
    jadu, dus ka välja helt och hållet utifrån dig själv och vad DU vill. En vinkväll med Malla är annars ett förslag :D

    SvaraRadera