onsdag 12 januari 2011

Nja...

"Snubblade in här av en slump, är väll lite olika hur länge det tar för överskottshuden att dra ihop sig, men för en del så gör den inte alls det, beror helt på, sen är det ju ett tecken på det lilla miraklets plats i din mage i 9 månader så hur som helst så är ju det, det enda man behöver fokusera på eller??"

Tack för kommentaren! Måste vara ärlig och svara att nej, det är inte det enda jag behöver fokusera på. Min bebis räcker gott och väl som bevis på att jag varit gravid- vilket förresten inte var något jag längtar tillbaka till.
Jag är ingen sån som kan vara stolt över maghud och bristningar (tur att jag inte fick några då) men jag går heller inte och tittar snett på de som helt enkelt inte bryr sig. Roligt för dem, en sak mindre att tänka på.

Ska nu återgå till skrikande bebis (som hålls av sambo ska jag väl tillägga).

1 kommentar:

  1. äh, det tar inte så länge tror jag. Tog väl ett par månader för mig och då får du tänka att jag är både gammal och otränad så fort är det gjort så är du fit igen! :)

    SvaraRadera