fredag 21 januari 2011

Jamen så det kan bli

Här har jag hållt mig borta hur länge som helst och vad händer?
Absolut ingenting.
Sorry, men anledningen till att jag inte uppdaterat er om vad som händer i min spännande värld är precis så tråkig som man kunde förvänta sig. En skrikande bebis har tagit all min tid. För hon är fortfarande inte glad om ni nu trodde det.

Fick flera råd på BVC.
Råd1: Ge mer mat. Jaha.. hur då? Jag ger ungen mat en gång i timmen, typ. Ska jag tvinga ner ännu mer så att hon spyr?
Råd2: Gå ut med barnvagnen. Jaha. Jodå, nog kan jag göra det, nog. Det är ju bara 25 minus ute 90% av tiden. Jag lär frysa röven av mig men visst.
Råd3: Vänta. Det blir bättre när hon blir äldre.

Jag följer mina egna råd så ordnar det sig nog.

Mina råd:
1. Köp öronproppar
2. Kör bil.

Eftersom jag inte har någon kategori som heter "gummor som inte fattar hur saker ska vara" får detta inlägg hamna under gubbar.

I morgon kommer lite mer matnyttigt, förhoppningsvis. Just nu skriker Minna igen och jag kan inte riktigt koncentrera mig på vad jag egentligen tänker på så jag nöjer mig med detta just nu.

För övrigt så är jag inne på typ 4:e vinglaset och ja, det smakar lika gott som det första.

1 kommentar:

  1. Va? tyckte hon verkligen att du skulle va ute med vagenen när det är så kallt eller har hon aldrig stoppat snoken utanför dörren där här vintern?
    Ella har väl vart ute i vagnen 2ggr på 6veckor..
    /L

    SvaraRadera