söndag 23 januari 2011

Spridda skurar

Börjar med ett tips;

titta in hos Fatima. Åk sedan till Sunderby Sjukhus och börja riva skiten.


På Facebook skriver alla vad de lagat/ska laga för mat. ALLA äter samma verkar det som. Det går tydligen mode i mat. Några få visar tecken på eget tänkande men i det stora hela har de flesta anammat "låtsaslyx"modellen med maträtter som låter sjukt svåra fast egentligen värmer man dem typ bara i micron.
Själv kör jag lite på trekvart. Halvfabrikat och Nutrilettshakes.

I morgon är det måndag och vikten ska kontrolleras. Jag har tjuv-vägt mig hela veckan och det ser INTE lovande ut kan jag tala om, trots att jag knappt ätit något. Typ. Hoppet är dock det sista som lämnar mig och jag hoppas verkligen att något litet gram lämnat min kropp.

4 kommentarer:

  1. Det hade ju varit kul att titta in hos Fatima =) Blev ju nyfiken men nu är det ju så att länken inte fungerar =P

    Hoppas allt är bra annars!? Hur funkar det med örngotten??

    Kram s

    SvaraRadera
  2. jag orkar knappt kolla FB. Men jag skulle nog vilja skryta uppmig själv som fan i köket! jag är kökets drottning! :D
    hoppas några gram har lämnat din kropp så ni kan säga farväl för alltid.

    SvaraRadera
  3. Usccch och tvi på sjukvården här uppe!! Söta du <3 Vet du vad alla nästan åt på min facebook., Typ Pizza! Hahahhaha, så typiskt att värma upp maten bara och säga att man lagat den :P

    SvaraRadera
  4. Vin innehåller rätt mycket kalorier i de fyra glasen du drack blev det 404 kalorier om glasen bara rymde 15cl och du drack säker ännu mer. Så där förstörde du din viktnergång rejält.

    http://www.dn.se/livsstil/halsa/sa-mycket-kalorier-innehaller-dryckerna

    Du kanske borde skita i alkoholen ett tag om är det bara är på helgen dels på grund av viktnergång och dels att din dotter inte så gammal men hon märker garanterat att mamma luktar annorlunda och att rösten förändras. Själv skulle jag aldrig dricka när min son på 3 månader är hemma man måste ju tänka lite på sina älskade barn.

    SvaraRadera