onsdag 19 januari 2011

Tunt om tips men...

... lika glad är jag ändå! Jag fick ju två, som jag tänker använda.



Delmål 1- 66kg Till mig själv: Ansiktsbehandling och ögonbrynsplockning av någon professionell pincetthanterare.



Delmål 2- 64kg Till mig själv: Vinkväll med Malla. Sätter detta i mitten eftersom det är något jag verkligen ser fram emot, jag är ganska säker på att det kan bli skitkul. Klippning, göra slingor i håret. Förhoppningsvis når jag detta mål snart för jag ser ut som en idiot på huvudet.



Delmål 3- 62kg Till mig själv: Nya kläder. Tio-kort (finns det fortfarande sånt?) på Korpen så jag kan köra lite spinning.

Åh, i morgon ska jag på efterkontroll och vågen på vårdcentralen är inte överens med min om hur mycket jag väger. Vilken vikt ska jag gå efter egentligen? Väger ungefär 1 kg mer på den vågen och rimligtvis borde den vara ganska exakt. Problemet är bara att jag inte kan åka dit och väga mig varje måndagsmorgon.
Tror att min våg, som förövrigt är väldigt snygg, börjar visa knasiga siffror. Det hoppar både hit och dit. Jag blir ju alldeles förvirrad.


BVC idag på tidig 2månaders. Jag ska fråga varför min unge aldrig är glad. Det verkar ju som att alla andra jävlar har glada små rosenkindade varelser hemma så det måste ju vara nåt fel på min gaphals. Eller så är det fel på mig, vad vet jag. Ska i alla fall föra det på tal.

3 kommentarer:

  1. Sorry har inte kommit med nån kommentar! Men här har magsjukan härjat, inte det roligaste..
    Såg ut som bra delmål du hade satt upp, kanske ska göra detsamma så man blir av med kilona nån gång =)
    /L

    SvaraRadera
  2. allvarligt - det är ju Clas Ohlson-vägen du ska ha! :D han var min trogna vän, och är fortfarande. 199 pix. Den visar samma sim Wii-fitt-brädan så jag litar på den :)
    En vinkväll kommer bli helt fantastisk! :D

    SvaraRadera
  3. Måste först få skratta ut: HAHAHAHAHA,,, älskar din Profil bild :D

    Tack för din kommentar fina Kicki <3
    Värmer så mycket. Men vad är Spinal vätska osv. Jag kan ju googla om det men vi veta av dig istället. Usch huva vad tråkigt. Hatar verkligen sunderbyn, dem har ju så få läkare och då blir det ju självklart fel!

    Kommer följa din blogg :) Om det är okey. Kramis godnatt

    SvaraRadera