söndag 20 november 2011

Helgsysslor.

Ska väl börja med att svara Lea (bättre sent än aldrig); Bebisen är beräknad till den 6/4. Jag räknar kallt med att gå minst en vecka över tiden, precis som med förra, så jag tittar inte så mycket på beräknat datum. Men nog vore det ju trevligt att slippa de där "extra" dagarna :P

Vi råkade få barnvakt igår så då passade vi på att ställa i ordning allt i Minnas rum, tvätta stora tvättberget och städa stora röran. Sen sov vi. Jag vaknade 06.15 i vanlig ordning, trots barnfri morgon. Idag har vi bara gjort en massa andra trista saker, inte något värt att nämna. Viktiga, nödvändiga men oerhört tråkiga.
Nu är jag trött, men innan jag lägger ner måste jag ju få fråga;

Om era ungar har varit risiga i kistan (läs; vattenbajs typ tusen gånger per dag) när tänderna spruckit igenom, hur länge har det pågått? Dagar? Veckor?

2 kommentarer:

  1. Lo var risig i magen i en vecka ungefär!! :-S fick enormt med utslag på rumpan !!:-(

    SvaraRadera
  2. Nej jag tror inga du ska gå över något, tycker bebisen kan komma 3 april istället ;) /Essi

    SvaraRadera