fredag 4 november 2011

Framåt vi tåga.

Alltså, förlåt.

Jag lever.
Jag bestämde mig bara för att ta med Mini och åka bort ett tag, så vi tog tåget till första bästa Gällivare och hälsade på en av hennes mostrar. Förutom ett och annat besök på facebook (vem kan hålla sig?) har internetanvändandet varit lika med noll. Ganska skönt faktiskt.

Så, tack för kommentarerna i föregående inlägg. Jag tror att det löser sig, eller, jag är ganska säker på att det gör det. Ut ska ju ungen hur som helst.

Alldeles snart, till veckan kanske, ska jag ta tag i att hälsa på folk. Jag har inte glömt en enda, någon har varit snäll och bjudit mig på middag men det har inte blivit av. Jag är INTE otacksam, det har bara varit mycket och så åkte jag som sagt bort ganska oplanerat.

Vi ska komma och hälsa på er också, L&E, när det passar :)

Men just nu ska jag koka kaffe och passa på att njuta när bebisen sover förmiddagsvila. När brukar de förresten börja sova en gång per dag? ....
... och är det normalt att en 11 månaders äter TVÅ frukostar? Välling vid 05.30 när hon stiger upp och sen gröt och macka vid 07?

2 kommentarer:

  1. äta bör man! middag till veckan?

    SvaraRadera
  2. Tänkte nästan att ni dissade oss ;)
    E sover fortfarande 2ggr/dag, aningens irriterande då hon inte sover i vagnen utan bara i sin egen säng, man blir ganska låst!
    Dock så är det bara en frukost, det serveras ingen välling utan bara gröt..
    /L

    SvaraRadera