tisdag 22 november 2011

Ny magbild fast samma lika.

Här händer det inte mycket på magfronten. Linnet är lite vridet, det är väl det som är skillnaden från förra veckan. Nu har alltså halva vecka 21 gått. 18½ vecka kvar, så än finns det tid för magexplosion. Jag har faktiskt mindre mage nu än när jag väntade Minna, det tycker jag är lite udda. I och för sig har vikten inte ökat nämnvärt men bebisen växer ju så snart, snart borde det börja synas ordentligt. Inte så kul att gå och se lönnfet ut.

Idag har jag upptäckt orsaken till Minnas dåliga mage och humör. Två framtänder håller på att bryta sig ut, det är en ordentlig glugg emellan så jag gissar att ungen kommer att kunna vissla utan att forma läpparna till ett "o". Bra egenskap, ytterst användbar.

Nu ska jag fortsätta hets-elda, sotaren kommer i morgon och då får man minsann inte elda i kaminen för då kan han tydligen bränna sig på skorstenen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar