torsdag 10 november 2011

Sånt, och sånt.

Som svar på kommentarerna till föregående inlägg;

Men det förstår ni väl att jag inte kan. När mina barn blir äldre och jag är alldeles för gammal för att rimligtvis ens ställa upp i ett sånt där TV-program, då vill jag ärligt kunna säga att det var DE som gjorde att jag inte hade möjlighet. Skuldbelägga dem, med andra ord. "Mamma hade drömmar men ni kom i vägen".
Lägger jag upp en filmsnutt med mitt gnolande förstår ni alla att mina fantasier är just det, fantasier, av en anledning.
Därför är det stört omöjligt.

Snuttanpluttepruttan sover förmiddag och jag funderar på att kamma mig så att jag ser respektabel ut, i alla fall på skallen. Det kan dock hända att jag ger fasiken i det och vilar en stund på soffan i stället, vi får se.

MEN NI! Jag är i alla fall bättre än Lahleh. Vem som helst kan ju sjunga de där sångerna så där som om man är jättebajsnödig.

2 kommentarer:

  1. hahahah :D
    jag tycker inte heller att LALEH oj, är så fantastiskt, iaf de där omgjorda låtarna som spelas på radion.

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA - jättebajsnödig....! Fast vi hade förmodligen haft väldigt kul åt dina filmsnuttar och du kanske hade blivit lite kändis - fast av en annan anledning än den vanliga :-)

    SvaraRadera