måndag 22 november 2010

Det finns så mycket...

.. jamen hörni, dags för lite allmänt klag va?

Länstrafiken i Norrbotten erbjuder alla män över 30 år att åka buss gratis under en period om de visar upp sin bilnyckel. Männen under 30 år då, och kvinnor? Varför får de inte åka gratis buss? De som inte har någon bil, hur kommer det sig att de måste betala? Sure, världen är inte rättvis men man kan ju försöka i alla fall. Det rör egentligen inte mig i ryggen eftersom jag aldrig åker buss, ändå kan jag inte låta bli att klaga på det.

Den där förbannade reklamen, är det Alvedon kanske, när hunden kommer med räddande tabletter till den sjuka pojken, finns det någon sämre reklam? Så jävla lam. Bredbandsbolagets TV-reklam är ungefär lika sämst. Jag blir arg när jag ser dem. I morse blev jag även irriterad över TV-shops dammsugarförsäljare, en manlig demonstratör och en kvinna som blev ÖVERLYCKLIG över hur BRA DAMMSUGAREN VAR! Herregud kvinna, du behöver lite skoj i tillvaron.


Jag har i alla fall varit ute på långpromenad, ändå bra gjort av en klump.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar