fredag 26 november 2010

Får man vara sur?

Får man vara sur på någon som inte är född än? För det är jag. Eller jag har varit det i alla fall, inatt. Hela natten har ungen bökat och stökat och jävlats utan att visa minsta lilla intresse av att komma ut. Nädå. Lite om-möblering bara, så att hon ska trivas bättre antar jag. Hon verkar inte ha några större problem med att flytta om där inne så antingen har jag världens rymligaste mage eller en inte så stor bebis. Tror mest på det första alternativet.

Men allvarligt, jag är genuint BITTER över att inget händer. Skitförbannad. Så arg att jag precis meddelade sambon att vill han ha fler barn, ja då får han minsann skaffa dem med någon annan för gravid, det tänker jag aldrig vara igen. Jag trodde faktiskt att rosa fluffmolnen gravidhärliga lyckokänslan skulle infinna sig NÅGON GÅNG under dessa nio (vi säger väl tio) månader men ICKET. Svart på vitt- att vara gravid är fan det tristaste jag någonsin har varit med om. Jämsmed att vänta på flyget i två dygn.

1 kommentar:

  1. Bebisen har det för bra där inne. Sj väntade jag med på rosa fluffmolnet. Det kom nu när man tänker tillbaka hehe.. om de tröstar. Det är över snart iaf =)

    SvaraRadera