onsdag 24 november 2010

För er information

Jag föder INTE barn.
Jag har bara inget att förtälja.

Kör en "flytande föda" för-och eftermiddag (vatten, saft, thé, kaffe- räknas det som "föda" ens?), känner inte för att äta. Eller jo, hade inte tackat nej till lite älgskav och potatis men det är det minsann ingen som lagar till mig. Sambon brukar göra det men eftersom han inte är någon tankeläsare och dessutom inte hemma så har han ingen aning om vad jag vill.

Brukar ni förresten ha såna dagar när ni är så där EXTRA KÄRA i era partners? Det brukar jag ha, idag är en sån dag. Vill bara pussa och krama och ligga nerbäddad i sängen hela dagen, kanske dricka en flaska vin (ja inte nu då för Ärtan är ju fortfarande en del av min kropp) och enbart ha det så jävla bra som det bara går.

Det är bra dagar, vi ska ha en sådan dag snart. Så snart det bara går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar