tisdag 30 november 2010

Vad tror ni händer?

Åkte till badhuset för att basta igår. När jag kom in såg jag misstänkt många små handdukar och det låg en massa barnjox överallt. Satte mig i bastun.
Efter fem minuter bröt helvetet lös. Jojjomänn, nog hade det varit babysim och så klart ska det torkas bebiskroppar i bastun där jag sitter.

Bebisar jävlat överallt utom här.
Någon tyckte att det såg så "mysigt" ut med min mage. Mysigt MY ASS!

Nu får bebisen dessutom leva med att L. kommer att vara besviken på henne en mycket lång tid då hon inte behagade att komma ut på det gissade datumet.

Sorry förresten om jag inte kommenterar hos er men jag är så sjukt jävla less på allt att jag inte tar mig för något alls.

1 kommentar:

  1. Himla unge till å vara envis.. Hälsa henne att jag överväger att inte hälsa på när hon väl behagar att anlända! ;)
    /L

    SvaraRadera